سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش

نحوه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1403

به طور معمول ثبت نام آزمون های استخدامی آموزش و پرورش دارای روال معینی می باشد. بدین گونه که در ابتدا با انتشار دفترچه ثبت نام، تمام ملزومات آزمون به اطلاع داوطلبان می رسد و سپس در طی فرصت مشخصی، لازم است به سامانه ثبت نام ورود کنید و مراحل ثبت نام را پشت سر بگذارید. ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش به صورت اینترنتی و در سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می شود و شرکت کنندگان در اولین مرحله لازم است برای ثبت نام اینترنتی اقدام نمایند.

چنانچه متقاضی شرکت در ازمون استخدامی آموزش و پرورش هستید و از داشتن شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام مطمئن شده اید، پس از مراجعه به سایت سنجش، نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام اقدام کنید. با خرید سریال ثبت نام، می توانید عکس 4 × 3 خود را در سامانه بارگذاری کنید و اطلاعات و مشخصات تحصیلی، شغلی، آدرس محل سکونت و... را در فرم الکترونیکی ثبت نام درج نمایید.

شرایط ثبت نام اینترنتی آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1403

داشتن شرایط ثبت نام برای هر آزمونی، جزو الزامات شرکت در آزمون به حساب می آید و چنانچه شرایط مورد نیاز شرکت در آزمون استخدام آموزش پرورش را نداشته باشید، حتی در صورت کسب قبولی نهایی نیز امکان لغو نتیجه آزمون شما وجود خواهد داشت. از همین رو لازم است قبل از اقدام به ثبت نام و خرید سریال ثبت نام به سایت مراجعه نموده و دفترچه ثبت نام ازمون استخدامی آموزش و پرورش را دانلود نموده و از شرایط عمومی و اختصاصی مورد نیاز، اطمینان حاصل نمایید. در ادامه به شرایط ضروری ثبت نام در آزمون های استخدامی آموزش و پرورش خواهیم پرداخت.

 

 

منبع: نام نویسی الکترونیکی استخدامی آموزش و پرورش